woensdag 24 augustus 2011

Natuur ontdekdoos 'Zintuigen'

Datum: 26 mei 2011
Plaats: Assen
Groep:
x
Eigen reflectie:
Samen met Marloes heb ik een ontdekhoek gemaakt met het thema ‘zintuigen’. Hiermee kan ik goed aantonen dat ik een krachtige leeromgeving kan inrichten. We hebben namelijk bij elke zintuig (dat zijn er 5 een aantal proeven gemaakt die de leerlingen zelfstandig kunnen uitvoeren. Ik ben zelf zeer tevreden over het eindresultaat en we hebben hier ook vrij veel tijd aan besteed. Dit vond ik ook wel belangrijk omdat ik dit in mijn latere beroep ook altijd nog eens een keer kan gaan gebruiken.
Bij elke zintuig zijn er opdrachtkaarten en papieren waarop de leerlingen hun antwoord op kunnen schrijven. Extra informatie kun je vinden in het verslag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten