dinsdag 23 augustus 2011

Amigurumi Olifantje

Datum:
31 mei 2011

Wat is het? 
Ik heb een olifantje gehaakt.


Wat waren de eisen van dit product?Maak een olifant Let daarbij op:
  • Gebruik licht groen katoenwol.
  • Gebruik wit katoenwol
  • Gebruik een haaknaald nummer 2,5
  • Gebruik kraaltjes voor de ogen.
De eisen en mijn product:
Ik werd geinspireerd door Annemiek. Zij heeft een website en daar heeft ze allerlei zelf gehaakte amigurumi’s op staan. Ik vond dit er heel erg leuk uit zien. Ik was hierdoor geïnspireerd en wou het graag ook eens proberen. Ik heb toen een boekje in de winkel gekocht ‘Minihondjes haken’ Dit was vrij lastig. Van Annemiek kreeg ik een instructieblad waarop heel duidelijk werd uitgelegd hoe je een amigurumi olifant moet haken. Dit is gelukt en ik ben trots op het eindresultaat.
Mijn product:














 



Hier vind je het patroon gratis (KLIK)

1 opmerking: