maandag 28 januari 2013

Wokken,lezen + bewijs ;-)

Zaterdagavond ben ik gezellig met mijn werk (kinderopvang MoreThanKidz) uit eten geweest bij NiHao Stadsparkpaviljoen. Ik heb echt heerlijk gegeten en het was ook erg gezellig!
Ook hebben we nog een leuke foto van ons hele team gemaakt. (Ik sta helemaal links onderin)




























In 2002 ben ik begonnen met het lezen van de Harry Potter boeken. We gingen toen op zomervakantie naar Turkije en mijn mams had de eerste 2 boeken meegenomen geloof ik. Die had ik toen in die week volgens mij allebei uitgelezen. Zo leuk vond ik het..(Toen was ik dus 15 :P) Ongeveer 10 jaar later... Ik heb de boeken uit hoor :P De 7 pillen van boeken zijn dan eindelijk uit! Ik heb een aantal jaar gehad dat ik geen puf had om zo'n dik boek weer te gaan lezen. maar de laatste tijd had ik het lezen weer goed te pakken. En wat een einde zeg! Helemaal geweldig!

Omdat ik terug moest denken aan Turkije moest ik ook ff terugdenken aan de discussie van laatst die ik met mn moeder en haar vriend had. Wij (mijn moeder en ik) beweerden dat we van heel hoog van een berg waren afgesprongen. Ik weet niet meer precies hoe hoog we toen zeiden. Maar ik heb net even in mijn fotoboek gekeken. In de zomer van 2002 zijn we van een berg in het water gesprongen van een hoogte van 32 meter. Stoer he :P
Hier het bewijs mam :P
Maar als ik dan naar jullie kijk (erik en mama) en ik kijk naar dehoogte, dan ziet het er weer niet echt uit als 32 meter..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten