maandag 5 september 2011

Wout Plevier

Datum: 
5 september 2011   

Wat is het? 
Sinds vandaag ben ik begonnen met een cursus. 'Online Training Snellezen'. Ik doe een online cursus bij Wout Plevier. Dit is een cursus die mij hopelijk gaat helpen om uiteindelijk sneller te gaan lezen. Doordat ik deze cursus ga doen heb ik helaas iets minder tijd deze maand om te haken. De cursus duurt in totaal een maand. Ik ben heel erg benieuwd of mij dit gaat helpen.
 




   


Wat misschien wel grappig is om te doen is jezelf testen. Hoe snel lees jij? Hier kan je gratis een testje doen. 

De gemiddelde mens leest zo’n 240 woorden per minuut met een begrip van ongeveer 70/%.Wout plevier zegt op zijn site dat je na de training minstens 4 keer sneller kan lezen. Ik ben heel erg benieuwd, want dat zal ik namelijk heel hard nodig hebben. Ik zal zo af en toe mijn vorderingen over deze cursus laten horen.

Mijn eerste uitslag:
Hieraan kan je zien dat ik vrij slecht kan lezen. Ik spendeer namelijk 2x zoveel tijd aan lezen als een gemiddeld mens.

1 opmerking: