dinsdag 27 september 2011

Kikker als cadeautje voor stagebegeleidster!

Vandaag ben ik weer begonnen met stagelopen. Ik loop nu op de dinsdag en woensdagochtend in groep 1/2 stage en op de donderdag in groep 5/6. Vandaag is goed bevallen en ik heb een leuk groepje van 16 leerlingen. Morgen is het gelijk al feest in mijn stagegroep. Mijn stagebegeleidster viert namelijk haar verjaardag. Alle leerlingen gaan verkleed naar school en we maken er samen een leuk feestje van!
Aangezien ik mijn stagebegeleidster nog maar 1 dagje ken, wou ik haar toch een kleinigheidje geven. Ik had toevallig vanmiddag in haar kasten zitten neuzen en kwam daar een stuk of 10 boeken tegen van Kikker. Dus… doe ik haar Kikker cadeau met de aller lekkerste chocolaatjes van de wereld :-P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten