woensdag 13 februari 2013

Sneeuwvlokken; Week 7

Vorige week heb ik het eventjes druk gehad, daardoor is het haken van de sneeuwvlokken er eventjes helemaal bij ingeschoten. Ik voelde me er toch een beetje schuldig over en daarom heb ik er deze week maar 6 gehaakt! Heb ik het toch nog een beetje goed gemaakt bij mezelf.

Mijn haakgaren was vorige week op, dus er moest ook eerst nieuwe komen. Met mijn vorige bolletje had ik telkens ruzie. De katten hebben hem een aantal keren te pakken gekregen en soms viel het garen er zo af, dat ie ook weer in de knoop zat. Waardeloos dus. Dat wilde ik nu voorkomen met mijn tweede bolletje.. Daarom heb ik nu iets daarop bedacht. (niet echt mijn idee, zag dit idee een keertje op internet alleen dan als bloemenvaas idee) Ik heb al de sneeuwvlokken van deze week met dit bekertje gehaakt en het werkt echt perfect! Geen knopen meer en de katten kunnen er zo ook niet uit!

Idee: een theeglas met daarover een ballon. Het tuitje van de ballon afgeknipt zodat het garen er makkelijk doorheen wil. Ideeaal!!























Totaal nu al 30 sneeuwvlokjes af =)








































Geen opmerkingen:

Een reactie posten