maandag 31 december 2012

Petit Four; Mini Tompouce met slagroom

Twee week geleden had ik deze petit four al bijna af, maar ik heb er veel ruzie mee gehad en ben daardoor ook niet tevreden met het resultaat. Maak hem nog wel een keer over. Als ik naar die van Grietje kijk, dan ligt het roze heel mooi op het koekje. Dat is bij mij totaal niet zo en daardoor zie je wit bij het koekje aan de bovenkant. Erg jammer.. (Ja, ik weet het.. ik ben een zeur :P haha..)
  1. Chocolade cupje met aardbeiencrème.  
  2. Banaan met chocolade cake en chocolade bolletjes.
  3. Pistache met botercrème vulling.
  4. Munt kwark met biscuit bodem en fijne kandijstukjes.
  5. Kersen Petit Four met slagroom.
  6. Mini Moorkop.
  7. Frambozen macaron. 
  8. Purple Delight stapel petit four. 
  9. Kasteel gebakje
  10. Mandarijn Petit Four 
  11. Mini Tulband Cake
  12. Kerst Petit Fourtje
  13. Mini Tompouce met slagroom 

2 opmerkingen: