dinsdag 4 december 2012

Christmas Cal #1; Hertenkopje

Op de site van A la Sascha kwam ik tegen dat zij een kerst-crochet-along was gestart. En daar moet ik dan weer aan mee doen natuurlijk. Ze heeft een heel leuk hertenkopje gehaakt.






 






De eerste is dus een leuk hertenkopje:
en hier is de mijne :D


















 





Ook zat ik er al een tijdje over te denken om mijn blognaam te veranderen.. Eerst was het 'juf Chantal', maar omdat ik gestopt ben met mn opleiding, vond ik die naam niet echt meer passen. Omdat ik toen geen inspiratie had, had ik er maar eerst Chantal van gemaakt.
Vroeger was mijn nickname altijd ML4U.. oftewel, my love for you.. Maar dat vind ik ook niet passen.. dus nu is het 'Ml4...' geworden... Vandaag dus een versie 'My love for christmas'

Ook heb ik me al niet kunnen inlaten en heb ik al een aantal nieuwe kerstdingentjes gehaakt en gekocht. Mijn kerstboomversiering is trouwens wit en rood.
 

















1 opmerking:

  1. Leuke nieuwe naam Chantal voor je blog!!
    (op mijn blog onderaan sta je nog wel als: juf chantal.) Misschien ook even veranderen.

    Dat hertje is erg leuk en lief!
    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen