dinsdag 23 oktober 2012

Kussen!


Ik ben heel lang bezig geweest om deze kussen af te maken..
Dit was het in het begin. Alleen toen kwam mijn lieve mama hier op visite.. en toen zei ze dat het niet zo hoorde en dat het niet mooi was zo.. Dus dan luister je maar braaf :P haha Hier op de foto zat alles ook al aan elkaar, er meost alleen nog een sierrandje omheen.. Nou.. toen heb ik dus alles weer uit elkaar gehaald.. Nouja dat heeft mn mams gedaan.. en toen ben ik weer opnieuw begonnen...














 
En dit is dan uiteindelijk het eindresultaat geworden. Ben er toch wel tevreden mee!





Tegenwoordig kom ik allemaal leuke kussens tegen op internet.. En ik wil ze allemaal wel maken. Ze zijn zooo leuk!

Hier mijn inspiratie voor misschien een volgende kussentje:

 
















 



 














En HIER staan nog heel veel meer leuke kussentjes :D

En dit vind ik allemaal ook erg leuk!:









 

En ik heb vandaag dit boekje gekocht bij de Kruidvat :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten