maandag 17 juni 2013

Kruiden kweken

Vanaf vandaag heb ik 2 week mijn kruiden in een kweekbak zitten. Ik vind het helemaal leuk. Weer eens een nieuw projectje. Ik had twee week geleden bij de Intratuin kruidenzaadjes gekocht. Munt, Rozemarijn en basilicum. Ik dacht, ik begin met drie soorten. Dit zijn ook meerjarige plantjes, dus hopelijk een lang leven. Bij de Action had ik al een kweekbakje gezien, dus dan zou de pret kunnen beginnen.
Toen ik eenmaal bij de Action was, hadden ze daar ook kruiden. Haast dezelfde als die ik wou alleen dan 3x goedkoper. Tsja... I <3 Action....

Zo staan mijn plantjes er na 2 week bij. Ze groeien al mooi. Helaas nog niet alles.
Op een rijtje van links naar rechts.
  • 4 x munt
  • 4 x basilicum
  • 4 x rozemarijn
  • 1 x bieslook
  • 1 x salie
  • 1 x dille
  • 1 x koriander 




















Hopen dat dit wat wordt en dat ik ook echt kruiden hier van kan gaan gebruiken. Zou leuk zijn :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten