zaterdag 10 november 2012

Sinterklaas!

Ik had Marloes al een hele tijd geleden beloofd dat ik wel een sinterklaasje bij haar zwartepieten collectie zou maken..Dat heeft denk ik 1,5 maand geduurd. Maar nu is hij dan uiteindelijk toch klaar :P

Voor dit sinterklaasje heb ik een aantal patronen gebruikt:
- De cape komt uit het patroon van EchtStudio
- De mijter komt van Vicarno's mama
- Het lijfje heb ik hetzelfde gedaan als dat van zwartepiet, alleen nu met andere kleuren. Ik heb hem nu alleen geen benen gegeven maar ben gewoon door gegaan met haken tot ik hem groot genoeg vond..Deze komt uit het tijdschrift Boooooordevol van Pipoos november 2010

Marloes moet alleen zelf nog ff de baard gaan haken, dat katoen was me te duur :P haha

2 opmerkingen:

  1. Chantal, in één woord: wauw!! Wat is het een enig setje geworden zo. Super gefotografeerd ook. Enig plaatje zo!
    Ik ben er super blij mee, dat kan ik in woorden niet eens uitdrukken. Ik spring een gat in de lucht, haha. En ik denk straks mijn 23 lieve kleuters ook. Ik stuur je een foto als de kinderen er mee aan het spelen zijn. Dankjewel topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk Chantal!! Ze zijn erg mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen